þriðjudagur, nóvember 07, 2006

Then it hit me

í tilefni þess að Berglind datt og líðandi atburða langaði mig afskaplega mikið að vekja þetta upp aftur!:

I was just trotting along and suddenly it started raining and snowing and you said it was hailing but hailing hits you on the head hard so it was really snowing and raining and i was in such a hurry to meet you but the traffic was acting exactly like the sky and suddenly i see the headline LANA TURNER HAS COLLAPSED! there is no snow in snow in Hollywood there is no rain in California i've been to lots of parties and acted perfectly disgraceful but i've never actually collapsed oh Lana turner we love you, get up!


























Á morgun er Unglist. Ég ætla að mæta með hauspoka

okei

3 Comments:

Anonymous Nafnlaus said...

are you having a laugh?
ekki gera grín af collapsandi fólki;)
en semmjer.. akkuru kemuru ekki til London í des (nokkra daga bara.. helgi) ef þú verður ekki í prófum þá?

07 nóvember, 2006 19:31  
Blogger B said...

Lana Turner lives in my heart.

Og ég datt ekki
ég hrundi

07 nóvember, 2006 23:20  
Anonymous Nafnlaus said...

nei vala mín mér er sko ekki hlátur í huga skal ég segja þér... það er bara ekkert fyndið við að hrynja.. hvað þá af þreytu.. á miðri miklubrautinni..

07 nóvember, 2006 23:28  

Skrifa ummæli

<< Home